Mi a teendő, ha az internet szolgáltató blokkolja a levél küldés (tcp/25) smtp portját ?

Sok esetben akár magyarországi internet szolgáltatók, akár egy-egy külföldi szolgáltató használata esetén (roaming, szállodai wifi, stb.) is megtörténik, hogy nem sikerül kapcsolódni az email kiszolgálóhoz küldéskor, mert korlátozások vannak a hozzáférésen.

Több magyarországi szolgáltató a kéretlen levelek küldésének megakadályozása érdekében (???) blokkol bizonyos forgalmakat az ügyfelek internet vonalán. Az alkalmazott szabályokról elviekben tájékoztatja az ügyfeleit, hiszen ez a szabad internet használatot alapvetően sértő eljárás, sok esetben azonban ezt a tájékoztatás mégsem jut el a felhasználókhoz.
Az így aktivált szűréseket elviekben meg lehet kérdezni és ezek megszüntetését kérni is lehet a szolgáltatók ügyfélszolgálatán.

Kiemelten jelentkezik ez akkor, ha valaki a Mile rendszereit próbálja használni email küldéskor és a fenti blokkolás miatt „nem sikerült kapcsolódni a kiszolgálóhoz (smtp szerverhez)” hibaüzenet jelentkezik. A fentiek miatt email küldésre biztosítjuk a szabványos (tcp) 25 -ös port helyett a 8025 -ös portot is, mely a outlook esetén az email/postafiók beállítások további beállításainál a speciális fül alatt, vagy egyéb rendszerekben az smtp (küldési) beállítások alatt található meg.

mileadmin

mileadmin

Vélemény, hozzászólás?

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás