50% nyári kedvezmény .eu végződésű domain rendelésre
Recommended Services
Supported Scripts
WordPress
Hubspot
Joomla
Drupal
Wix
Shopify
Magento
Typeo3

Fontos, hogy az újabb, vagy frissített Outlook (2019 utáni) verziók esetén a Microsoft kissé trükkössé tetté a fiókok beállítását. Ha a levelező programból indítjuk el a fiók hozzáadást, akkor sajnos nagyon sok, szükséges lehetőség nem jelenik meg. Ha tehát a lenti opciók egy része hiányzik a felvétel során, akkor a fiók felvételét a vezérlőpultról kell indítani, amihez ide kattintva egy külön bejegyzésben adunk szintén illusztrált segítséget.
A beállításhoz szükséges adatokat a „Email cím felvétel értesítő” tárgyú levél tartalmazza a lentihez hasonló tartalommal:
A beállítások közül a jelszót célszerű természetesen kimásolni, így elkerülhető az elgépelés.
A postafiók felvételéhez a levelező elindítása után ha még nem volt email cím felvéve, akkor egyből a „Fiók hozzáadása” panel jelenik meg.
Ha már volt fiók, akkor a File menüben lévő Fiók hozzáadása gombbal lehet ezt előhívni.
A Fiók Hozzáadása ablakban a beállításhoz csupán a saját nevünket kell megadni (ami a partnereknél megjelenik majd a feladónál), illetve email címünket és a kiértesítőben kapott jelszót.
Fontos, hogy amennyiben a jelszó esetleg írásjelre (pontra) végződik, akkor az is a jelszó része. Gyakran felmerülő probléma, hogy windowsos környezetben egy szóköz pluszként másolásra kerül, ami a betűk és a bemásolás után a csillagok számából látható.
A tovább gombra kattintva az Outlook a háttérben felismeri az egyéb beállításokat, s így további lehetőség nincs ebben az esetben, a fiók elkészült és használatba vehető.
Régi domainek esetén elképzelhető, hogy a fenti automatikus konfiguráció sajnos nem fut le, ekkor a domain frissítése szükséges, vagy a kézi beállítás választásával lehet a postafiókot felvenni.